Home » Klantenservice » Klachten procedure

Klacht melden

Het kan ook voorkomen dat je minder tevreden bent of een klacht hebt over onze dienstverlening. We zoeken dan graag samen naar een passende oplossing.

Meld je klacht online

Via het volgende formulier kun je je klacht online melden: klacht melden.

Meld je klacht per post

Je kunt je klacht ook per post indienen. Verstuur deze dan naar:

Lancyr Verzekeringen
t.a.v. klachten
Postbus 167
5000 AD Tilburg

Wanneer kun je antwoord op je klacht verwachten?

Je ontvangt binnen zeven werkdagen een bevestiging. De inhoudelijke behandeling van de klacht wordt binnen 14 werkdagen afgerond, je ontvangt binnen 14 werkdagen een schriftelijke motivering van het ingenomen standpunt. Bij complexe zaken is dat niet altijd mogelijk. In dat geval stellen wij je daarvan tijdig op de hoogte en geven wij aan wanneer wij je wél antwoord kunnen geven.

Niet tevreden over de uitkomst?

Wanneer je van mening bent dat de klacht niet naar jouw tevredenheid is afgehandeld, kun je als consument terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Dit is de onafhankelijke instantie voor geschillen tussen consumenten en hun financiële dienstverlener.

Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Internet: www.kifid.nl

Het aansluitnummer van Lancyr bij Kifid is 300.009660.

Je kunt pas bij Kifid terecht als je klacht is behandeld via de klachtenprocedure van Lancyr. Kifid neemt je klacht alleen in behandeling, drie maanden nadat je klacht is afgehandeld (en dit niet naar je tevredenheid is gegaan) door Lancyr.

Bereken je premie

Binnen 5 minuten kun je de weg op