Wat is de status van mijn aanvraag, wijziging op opzegging?

Controleer eerst uw e-mail

Elke aanvraag, wijziging en opzegging die wij verwerken, bevestigen we via e-mail nadat wij deze hebben verwerkt. U ontvangt bijvoorbeeld een nieuw polisblad of een aangepaste (eind)factuur.

Tussen uw verzoek en onze verwerking zit altijd een aantal werkdagen, oplopend tot 10 werkdagen.

Controleer ook uw spam-berichten en voeg ons e-mailadres toe aan uw lijst met veilige afzenders.

Bevestiging nieuwe verzekeringsaanvraag

Zodra u een verzekeringsaanvraag heeft gedaan, ontvangt u een bevestiging per e-mail van de aanvraag. In de bevestigingsmail staan nog eens alle gegevens vermeld, zodat u deze kunt controleren op juistheid. Mocht de aanvraag niet goed verwerkt zijn of u mist gegevens op het overzicht, kunt u dit corrigeren / aanvullen. Ook krijgt u in deze e-mail informatie over de premiebetaling.

Geen bevestiging ontvangen?

Heeft u na het indienen van uw nieuwe verzekeringsaanvraag geen bevestiging per e-mail ontvangen? Dan kan er iets misgegaan zijn met uw aanvraag, maar dat hoeft niet. Wellicht is de bevestigingsmail tussen uw spam-berichten terecht gekomen. Controleer uw spam-berichten en voeg ons e-mailadres toe aan uw veilige lijst met afzenders. Staat de bevestigingsmail ook niet tussen uw spam-berichten? Neem dan contact met ons op, zodat we voor u kunnen controleren of uw verzekeringsaanvraag wel goed is doorgekomen. Vermeld hierin duidelijk uw gegevens voor een snelle afhandeling

Wat is de status van mijn aanvraag, wijziging op opzegging?
Aantal stemmen: 100 Gemiddelde score: 3.2

Heeft u vragen? Wij helpen u graag verder!

Lancyr Verzekeringexperts

Lancyr Verzekeringexperts

088 - 020 4525

Lancyr is een landelijk netwerk van meer dan 100 financieel specialisten. Neem contact op met een de financieel adviseurs bij u in de buurt voor persoonlijk advies over verzekeringen, hypotheken en andere financiele vragen.

Maak een (bel) afspraak

Stuur ons een e-mail

Telefonisch contact

U kunt ons bereiken op nummer .